Vyberte si výchozí měnu:
DIGI TV ve snaze získat si co nejvíc zákazníků, vytvářela na trhu doslova neuvěřitelné precedensy. Na maďarském trhu získali zákazníci přístup ke službě na jeden rok zadarmo v rámci bonusu. Na Slovensku už stačili zadarmo tři měsíce a počet zákazníků se rozšiřoval raketovým tempem. Měsíční poplatek 290 Sk (260 Kč) lákal široké masy od sociálně nejnižších vrstev až po ty nejbohatší. Statisíce zákazníků si pochvalovali programovou skladu i montáž "zadarmo".
Po těchto radostech se objevili i problémy související s nekvalitními komponenty v podobě nedokonalých parabolických antén, které nedokázali zabezpečit stabilní signál pro uživatele. Tyto neduhy DIGI TV museli zachraňovat partneři, kteří zařízení přeinstalovali tak říkajíc "zadarmo" v naději, že dětské choroby se ztratí a nastane čas profesionálních vztahů. Bohužel, opak je pravdou.
DIGI TV práci partnerů samozřejmě neocenilo a naopak pozornost zákazníků upřelo na novinku v podobě dvojitého přijímače, který za cenu 260 Kč umožnuje sledování programů nezávisle na dvou televizních přijímačích. Tento tah společnosti vyšel a zákazníci doslova v řadě čekali na výměnu zařízení z původně jednoduchého přijímače na dvojitý, tak jak bylo avizováno v reklamních spotech.
Partneři poctivě zapisovali čekatele, čekatelé poctivě čekali několik měsíců, až nakonec trpělivost došla všem. Zjistilo se, že žádná výměna Single přijímačů za Dual se neuskuteční, firma tedy nebyla schopna pokrýt požadavky nových zákazníků, kteří si objednávali jen duální zařízení. Dokonalý zmatek okořenilo ještě k tomu trvalé zpoždění plateb u některých partnerů za odvedené práce.
Situace k novým zákazníkům je doslova katastrofální. Firma DIGI TV už nedokáže vyexpedovat přijímače, které by pokryli servisní požadavky. Jakmile se zákazníkům vyskytne jakákoliv porucha, májí velký problém dosáhnout jejího odstranění. V celém systému vztahů existují zajímavé hierarchie vyvolávající množství otázek.
Firmy, které mají prodeje u vlastních montážníků jsou na tom paradoxně nejhůř. "Otravují" je zákazníci čekající několik měsíců na zařízení, "otravují" je zákazníci, kterým se pokazilo zařízení a samotní partneři jsou tímto "otrávení".
zdroj:parabola.cz